Ετικέτες

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Ο ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ ΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΕΝΩ ΚΑΥΧΙΕΤΑΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ

Μου πηγαίνει αυτό το κόκκινο κουστουμάκι;
Διαβάζοντας τα βιογραφικά του Δήμαρχου και των δημοτικών συμβούλων του, διαπιστώνει κάποιος ‘ότι  με καμάρι αναφέρουν  μέσα στις αγωνιστικές τους περγαμηνές, την ένταξη τους σε κάποια στιγμή της ζωής τους στο ηρωικό  ΚΚΕ και στην ΚΝΕ. Ας δούμε αυτούς που το αναφέρουν οι ίδιοι στο βιογραφικό τους:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ Το 1978 έγινε μέλος της ΚΝΕ και λίγο αργότερα του ΚΚΕ.
ΗΛΙΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ Εντάχθηκε στην Αριστερά από το 1977 και υπήρξε κατά σειρά μέλος της ΚΝΕ, του ΚΚΕ, του ΣΥΝ και του ΣΥΡΙΖΑ.
ΣΠΥΡΑΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Οργανωμένη στην ΚΝΕ, στο ΚΚΕ, στο ΣΥΝ και στο ΣΥΡΙΖΑ αργότερα ,
ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΑΝΤΩΝΙΑ Στα εφηβικά μου χρόνια ήμουν ενταγμένη στην Κομμουνιστική Νεολαία, σήμερα ειμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ.
ΓΕΝΝΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Εντάχθηκε στην ΚΝΕ ΤΟ 1974 και αργότερα στο ΚΚΕ
ΚΑΠΟΥΣΙΖΟΓΛΟΥ ΕΛΕΝΗ   Οργανώθηκε από τα φοιτητικά της χρόνια , στην ΚΝΕ σπουδάζουσα και κατόπιν στο ΚΚΕ στο Κερατσίνι..
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Εντάσσεται στο μαθητικό κίνημα, και στη συνέχεια μέσα από την ΚΝΕ και μετέπειτα το ΚΚΕ, 
ΚΥΠΑΡΙΣΣΗ ΕΛΕΝΗ Το 2012 η υποψηφιότητά της στον χώρο εργασίας της ήταν με το ψηφοδέλτιο του Κ.Κ.Ε 
ΜΙΧΑΛΟΓΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ Από τα μαθητικά της χρόνια συμμετείχε ενεργά στο μαθητικό και νεολαιίστικο κίνημα, στους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες μέσα από την ΚΝΕ και αργότερα το ΚΚΕ.
ΜΠΟΥΡΑΝΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Υπήρξα μέλος της ΚΝΕ στα εφηβικά νεανικά μου χρόνια.
ΠΕΡΔΙΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ  Υπήρξα μέλος της ΚΝΕ και του ΚΚΕ στα εφηβικά και πρώτα νεανικά μου χρόνια.
ΡΕΠΑ-ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ (ΛΙΤΣΑ)  Ήμουν μέλος της ΚΝΕ από τα 15 μου χρόνια και αργότερα του ΚΚΕ έως το 1991. 
ΦΩΤΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πρώην μέλος του Κ.Κ.Ε.
ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΑΝΝΑ  Γεννήθηκα το 1963 στο Κερατσίνι και εντάχθηκα στην Κ.Ν.Ε. το 1977 κατά την διάρκεια των γυμνασιακών μου χρόνων.

Υπάρχουν βέβαια και άλλοι πολλοί αλλά δεν το χρησιμοποιούν σαν καύχημα διότι προφανώς απορρίπτουν αυτή τους την πολιτική επιλογή σαν άστοχη και σαφώς η διαπίστωσή μας δεν τους αφορά.
Κατά την προεκλογική του ομιλία ο σ.Κουτσούμπας στην πλατεία Λαού, είπε και για τον κ. Βρεττάκο ιδιαίτερα, πως είναι ντροπή να επικαλούνται την ένταξή τους στο ΚΚΕ και σήμερα να το πολεμάνε σαν μέλη άλλου κόμματος.
Του δήθεν αγωνιστή κ. Βρεττάκου φαίνεται πως του πάει σήμερα καλύτερα το κουστούμι του ΣΥΡΙΖΑΙΟΥ.
Έτσι λοιπόν και ο κ. Βρεττάκος μέσα στον παραλογισμό και την παραζάλη της απρόσμενης και χειραγωγημένης εξουσίας του καταγγέλλει αυτός και οι ακόλουθοί του το ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ για κιτρινισμό.
Αυτό ο απλός λαός θα το έλεγε προδοσία και είσπραξη γραμματίων.
Ω ΚΑΙΡΟΙ! Ω ΗΘΗ!
O TEMPORA! O MORES!

Ένας πρώην σύντροφος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου